hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|شهرداری نقشی در باز شدن گره فرودگاه داشته باشد

قم|شهرداری نقشی در باز شدن گره فرودگاه داشته باشد

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه اصل این کار کمک به مشکل و رفع معضل و قفل فرودگاه است تا شهرداری نقشی در بازشدن گره موجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،محسن محرری عضو شورای اسلامی شهر قم در یکصد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری به ریاست حسن بختیاری برگزار شد با بیان اینکه اصل این کار کمک به مشکل و رفع معضل و قفل فرودگاه است تا شهرداری نقشی در باز شدن گره موجود داشته باشد، تصریح کرد: ۵۰ میلیارد توسط دولت تامین شده تا بتوان آن را برای مطالبات فرودگاه هزینه کرد.

وی با اشاره به ابعاد مختلف پروژه فرودگاه و شهر فرودگاهی قم و مشکلاتی که با خلع سرمایه‌گذار به وجود آمده است، گفت: دولت اصل پول را داده و ما به ازای آن باید تعهدات را تامین کنیم.

روح‌الله امراللهی دیگر عضو شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه به بحث واگذاری شهر فرودگاهی به شهرداری قم اشاره کرد و با تاکید بر اینکه هرچقدر سرمایه‌گذاری پایدار برای شهرداری داشته باشیم گام مثبتی است، اظهار کرد: اما بحث فرودگاه خارج از حریم شهر است و نوع سرمایه‌گذاری به گونه‌ای است که اگر مالکیت برای شهرداری شود ورود بحث‌انگیز نخواهد بود.

وی با اشاره به نقاط ابهام‌انگیز بحث واگذاری شهر فرودگاهی به شهرداری، خاطرنشان کرد: میزان حمایتی که از دولت می‌گیریم چقدر است و چقدر سهم به شهرداری می‌رسد که این موارد باید به درستی مشخص شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد